Azimfamily Azimfamily: HOSPITAL KPJ....DISINI LAHIR SEBUAH CERITA ANAK ANAK KAMI MENJADI MANUSIA

.

HOSPITAL KPJ....DISINI LAHIR SEBUAH CERITA ANAK ANAK KAMI MENJADI MANUSIA



 AYAH


Dilahir di Kluang, Johor. Membesar dengan berbekal satu azam…..menjadi manusia yang bersyukur kepada illahi.

Sepanjang perjalanannya telah menempoh pengalaman berpindah randah, bertukar tempat sekolah, bekerja pelbagai tempat untuk mencari wang saku bagi menampong perbelanjaan.

Kini bekerja diagensi kerajaan tetapi masih mencari identiti diri dan asal orangtuanya. Semasa belajar di Universiti tempatan, beliau sempat dimaklumkan oleh bekas penyelia asrama Universiti yang ada pertalian persaudaraan menyatakan maklumat penting menyatakan berasal dari suku Negeri Sembilan (suku Batu Hampar, kampong pelangai, Kuala Pilah) dan ada juga maklumat mengatakannya dari keturunan Raja Belarus.


Mama





Dilahir di Kluang, Johor. Membesar dengan berbekal satu azam…..menjadi manusia yang bersyukur kepada illahi.

Sepanjang hidupnya berusaha berjimat cermat pebelanjaan untuk simpan wang saku bagi menampong perbelanjaan persekolahannya.

Kini bertugas  di Jabatan Kerajaan.


PUTERA-PUTERANYA
   Sulong


Anak sulong (Lelaki) dan bekerja disektor hospital swasta dan berusaha meningkat keupayaannya serta mengenali diri sendiri dengan melanjut pelajarannya.


Sulong semasa kini berusia 26 tahun dan berada di selatan Semenanjung Malaysia hampir 5 tahun semenjak tahun 2009.  Beliau gemar dengan permainan remaja masa kini tetapi tetap memberi tumpuan khusus kepada kerjanya. Dalam usia kedewasaan ini, banyak pengetahuan dan pengalaman yang diperolehinya yang tidak dapat dibeli dan didalam buku rujukan akademik.


  Angah


Anak kedua (Lelaki) dan bekerja disektor hospital swasta dan berusaha meningkat keupayaannya serta mengenali diri sendiri dengan memahami keupayaan di dalam dirinya.


  Alang

Anak ketiga (Lelaki) dan bekerja disektor hospital swasta dan berusaha meningkat keupayaannya untuk menikmati pengalaman berada diluar negera.

Alang sentiasa mengutamakan kebajikan keluarganya khusus kepada orangtua. Selesai menghabiskan pengajian kejururawatannya di Kolej Perubatan DiRaja Perak yangmana merupakan sebahagian dari Universiti Kuala Lumpur. Berminat didalam aktiviti kemasyarakatan dan berpotensi menjadi warga yang berbakti kepada ugama, Negara dan bangsa.
 
 

Bongsu

 

Anak keempat (Lelaki) berusaha untuk bersedia menghadapi pemeriksaan utama buat pertama kalinya.



Catatan : 31 Ogos 2014

Tiada ulasan: